Mulighetene til å nå publikum har aldri vært bedre, men hvordan? Hvilket publikum vil man treffe og hvor i alle dager er de?
Sosiale medier er i konstant endring, bruken endres og algoritmene likeså – så hva skal man velge? Pernille Scheele fra NRK går igjennom taktisk bruk av Facebooks muligheter med sider og grupper –, og hvordan man skal tenke på Instagram med galleri, story og IGTV. Er Snapchat noe man bør satse på? Hvordan lærer vi av publikums engasjement, hva MÅ man gjøre, og hva bør man la være.
-
Early Bird!
Full konferansepakke m/Prix Norge og etterfest (ordinær)
kr4.190 eks. mva BestillKun 90 billetter igjen til denne prisen -
Early Bird!
Billett til Prix Norge show m/etterfest
kr1.800 eks. mva BestillKun 50 billetter igjen til denne prisen -
Billett til fagkonferanse torsdag og fredag
kr3.790 eks. mva Bestill