Praktisk informasjon 2019

Radiodager | Meet Ullevål | 19. - 20. september 2019

Radiodager arrangeres fra 19. til 20. september 2019 på Meet Ullevål. Radiodager gir deg som jobber med lyd og radio en årlig mulighet til å skjerpe din radiofaglige kompetanse, bli inspirert, få nye ideer, utvide ditt nettverk og utveksle erfaringer med andre i radiobransjen.

Få med deg denne praktiske informasjonen så du er sikker på å være på rett sted til rett tid.

Deltakerregistrering

Registrering av deltakere, gjester og andre foregår torsdag 20. september mellom klokken 12.00 og 13.00. Her får deltakerne blant annet utdelt et personlig deltakerbevis. Dette navneskiltet må deltakeren ha på seg under hele konferansen. Skiltet fungerer blant annet som adgangskort til fagkonferanse og inkluderte måltider. Registrering skjer i foajéen på Meet Ullevål.

Konferanseavvikling

Hele det faglige programmet torsdag 19. september foregår i Meet salen (Sal A). Fagprogrammet starter klokken 13.00, med den store radiolederdebatten. Siste sesjon er ferdig klokken 16.30. Torsdagen avsluttes med den etterhvert så tradisjonsrike Radioquizzen på Dubliners fra ca klokken 18.00. Fagprogrammet på fredag 20. september foregår på samme sted som torsdagen. Fredagen vil det avvikles parallelle sesjoner. Sesjoner som foregår utenfor hovedsalen (SAL A) er merket spesielt i programmet. Disse foregår i SAL B, som befinner seg vegg i vegg med hovedsal. Radiodager 2019 avsluttes med Prix Radio

Servering og måltider

Det er ingen servering under torsdagens program, så husk å spise lunsj før du kommer. På fredag spiser vi lunsj sammen i restauranten på Meet, fra klokken 12.00. Dette er samme sted som vi har spist lunsj tidligere år.

Bestilling av overnatting

Hotellrom kan bestilles hos Thon Hotel Ullevål Stadion. Bestill rom før 20. august for å få rabattert pris. Benytt følgende lenke: https://www.thonhotels.no/event/radiodager-2019/. Thon Hotel Ullevaal Stadion ligger vegg i vegg med konferansesenteret, og er vår samarbeidspartner på overnatting. Hotellet har 144 rom. For hotellgjestene serveres frokost i Restauranten – med utsikt til gressmatten. Du kan gå tørrskodd mellom hotellrommet, Restauranten og konferansesenteret via en gangbro.

Sett meg på venteliste Vi vil informere deg dersom det blir ledige plasser på arrangementet. Du må oppgi en gyldig e-postadresse slik at vi kan kontakte deg
E-post Vi deler ikke e-postadressen med tredjepart