Oslo 14. - 15 september 2017

Social media killed the radio star


(31 august, 2017 - 07:30)

Yusuf Omar, lærer oss mer om hvordan vi kan bruke Snapchat, Instagram og andre sosiale plattformer til å markedsføre radiolyd.

Digitale plattformer som Snapchat, YouTube og Amazon stjeler raskt TV-annonsepenger. Tekst og videopublikumet har flyttet over på nettet, og lyd er nå den siste grensen.

Facebook har endelig startet "live audio shows" og en app som "Anchor" gjør Twitter om til podcastplattform. "Television didn’t kill the radio star", men det kan godt hende at Facebook gjør det.

 

Yusuf Omar fra "Hashtagourstories" viser globale eksempler på hvordan de som forteller historier med lyd har laget nettverkssamfunn, og hvordan de tjener penger på det. Han vil også og vise noen av de beste appene som brukes for å gjøre dette.

Søkeskjema


Følg med!

Motta vårt nyhetsbrev, skriv inn din mailadresse her:
Opprett ny konto
Følg oss på